بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۰۳۰
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: پروژه‌های این شرکت در راستای اشتغال تعریف می‌شود و این مهم به گونه‌ای نقشه راهی برای حرکت و فعالیت‌های این شرکت است.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا امانی در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم و همچنین تاکید مسئولان ارشد استان مربوط به اشتغال است لذا این مسئله یکی از اولویت‌های مهم شرکت شهرک‌های صنعتی هم محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در بیشتر شهر‌های استان از جمله بانه، بیجار، دهگلان، سقز، قروه، سریش آباد و کامیاران از جمله برنامه‌های ماست که کار‌های اجرایی و اداری آن‌ها آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان بیان کرد: بی شک با توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی زمینه و بستر افزایش سرمایه گذاری، تولید و همچنین اشتغال فراهم خواهد شد.

امانی با بیان اینکه فعالیت‌ها و خدمات زیادی از ابتدای دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف از جمله صنعت انجام شده است، یادآور شد: یکی از مهمترین کار‌های انجام شده در استان اتمام پروژه‌های ناتمام جاده دسترسی و آبرسانی به شهرک صنعتی سنندج چهار است که آبان امسال در دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان افتتاح شد.

پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی کردستان با رویکرد اشتغال تعریف می‌شود

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکرد‌های دولت سیزدهم حمایت و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و در مجموع فعالیت‌های فناورانه است، ادامه داد: در این راستا در جوار شهرک صنعتی سنندج چهار، شهرک فناوری در زمینی به مساحت ۶ هکتار احداث می‌شود که کلنگ زنی این پروژه هم سفر رئیس جمهور انجام شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با بیان اینکه افزون بر موارد مذکور اقدامات دیگری هم در بخش زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شده است، اظهار کرد: در مجموع وجود روابط عمومی قوی و توانمند در دستگاه‌های اجرایی عامل مهمی در انعکاس مطلوب خدمات انجام شده و ارتباط بیشتر و بهتر با رسانه‌ها است.

امانی از همکاری و انعکاس اخبار مربوط به بخش صنعت استان در خبرگزاری ایرنا تشکر کرد و گفت: انتشار اخبار به صورت دقیق و برمبنای داده و مستندات صحیح و از منابع موثق یکی از مباحث مهم در امر اطلاع رسانی به شمار می‌رود که تاکنون خبرگزاری ایرنا در استان توانسته به نحو احسن آنرا به انجام برساند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر