بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۰۲۳
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری
نمایشگاه بزرگترین رویداد کاریابی دانشگاهی صدرا (صنعت، دانشگاه و اشتغال) در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گشایش یافت.
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: این رویداد با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و با هدف اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان، جذب کارآموز در طرح پویش و معرفی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به صنایع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گشایش یافت.

رحیمی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکید بر توسعه اشتغال و راهبرد‌های کلان دانشگاه و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه فعالیت‌های فناورانه با رویکرد کارآفرینی در زیست بوم‌های محلی و منطقه‌ای و همچنین با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین دانشجویان و اعضای هیأت علمی، جامعه و صنعت، رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید

احداث نیروگاه خورشیدی در شهرستان بروجن طی سه سال آینده

وی با اشاره به برگزاری رویداد صدرا بصورت ترمی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، افزود: مهارت افزایی دانشجویان، ارتباط تعاملی و مستمر دانشگاه با صنایع، اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال، اجرای بهینه طرح پویش، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان و معرفی دانش آموختگان دانشگاه به بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت و خدمات به عنوان مدرسان مهارتی در دانشگاه از دیگر اهداف اجرای این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی است.

رحیمی اظهار کرد: با اجرای رویداد صدرا، فرصت‌های بزرگی برای کارآفرینی در کشور به وجود می‌آید که منجر به تولید ثروت برای صاحبان کسب و کار خواهد شد و دانشجویان و نخبگان کشور باید از این فرصت‌ها برای تولید ثروت هم برای خود و هم برای کشور استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با تأکید بر اینکه دانشجویان با بازدید از این غرفه‌ها با فرایند تولید و ایده‌های جدید آشنا می‌شوند، عنوان‌کرد: هر چه این ارتباط بیشتر و شرایط مساعدتری برای اتصال این دو حوزه فراهم شود؛ شرایط بهتری برای اشتغال جوانان تحصیل کرده جویای کار فراهم می‌شود.

رحیمی یادآورشد: رویداد صدرا با حضور صاحبان صنایع و شرکت‌های مختلف صنعتی و تولیدی، ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه سال جاری برای بازدید عموم مردم، در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دایر است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر