بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۰۶۶
استاندار سمنان گفت: نظارت بر بازار، تامین‌کالا، اقلام اساسی و مایحتاج و میوه شب عید با توجه به فرارسیدن پایان سال، ماه مبارک رمضان، عید نوروز و ایام تعطیلات به صورت ویژه در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان و شهرستان ها باشد.
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان ۱۴ اسفندماه در جلسه تنظیم بازار استان در محل سالن جلسات غدیر استانداری گفت: برگزاری نمایشگاه های بهاره ویژه شب عید و ماه مبارک رمضان در سطح استان انجام و اطلاع رسانی مطلوب برای دسترسی آسان مردم در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: در توزیع میوه ویژه شب عید دقت و نظارت جدی انجام گیرد تا میوه با بهترین کیفیت و قیمت مطلوب در شب عید به دست مصرف کننده های واقعی برسد.
هاشمی ادامه داد: در راستای خدمت رسانی جامع و فراگیر به تمامی مردم استان، توجه به روستاها و حاشیه شهرها در بحث برگزاری نمایشگاه های بهاره و همچنین توزیع میوه شب عید، در اولویت قرار داشته باشد.

استاندار سمنان گفت: امکانات استان برای برقراری گشت های مشترک در سطح بازار به منظور نظارت بر کیفیت خدمات، کالاها و اقلام و همچنین قیمت، بسیج می شود.

وی با اشاره به تلاش تولیدکنندگان و صنعتگران در سال رشد تولید تاکید کرد: تقدیر از واحدهای فعال و پویا در سطح استان که پرتوان به تولید پرداخته و در راستای حفظ اشتغال موجود گام برداشتند، انجام گیرد.

استاندار سمنان از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در استان خواست: توجه به پرداخت حقوق و مزایا و حق و حقوق کارگران با توجه به فرارسیدن پایان سال، مَد نظر واحدهای تولیدی باشد.

هاشمی افزود: با توجه به نزدیکی به پایان سال، تسریع در روند بررسی پرونده ها و رسیدگی به امور واحدهای مشکل دار با جدیت بیش از پیش انجام گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر