بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۳۴۰
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از برپایی نمایشگاه بهاره و ضیافت ویژه فروش اقلام نوروزی و ماه مبارک رمضان در سمنان خبر داد و گفت: این نمایشگاه هر روزه پذیرای عموم مردم است.
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

یادگار احمدی 19 اسفندماه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نیاز مردم به اقلام و کالاهای ضروری، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش بهاره و ضیافت در سمنان آغاز به کار کرده است و تا تاریخ ۲۰ اسفندماه دایر خواهد بود.

 وی تصریح کرد: این نمایشگاه با ۱۲۰ غرفه در حوزه عرضه پوشاک ، کیف و کفش ، مواد غذایی ، خشکبار و آجیل ، شیرینی و شکلات ، لوازم بهداشتی و سلولوزی و اقلام و کالاهای اساسی ویژه نوروز و ماه رمضان همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲  در محل نمایشگاه دائمی، واقع در کیلومتر ۴ جاده دامغان دایر خواهد بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از فروشگاه های زنجیره‌ای استان و واحدهای تولیدی استان در عرضه محصولات و کالاهای مورد نیاز نقش اساسی دارند تعدادی از فروشگاه ها و واحدهای تولیدی در این نمایشگاه بهاره غرفه خواهند داشت.

احمدی اضافه کرد: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در محل نمایشگاه حضور خواهند داشت تا در صورتی که بازدیدکنندگان هرگونه تخلف را از سوی غرفه داران مشاهده نمایند مراتب را اطلاع تا برخورد قانونی از طرف بازرسین صورت پذیرد.

 وی با بیان اینکه اولویت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه برندهای ایرانی است، افزود: همه اجناس عرضه شده در نمایشگاه توسط تیم قیمت گذاری متشکل از کارشناسان اتحادیه ها و اصناف، قیمت گذاری شده و قیمت کالاها در غرف باید برای دید مردم درج شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر