بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۱۰۲
معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) قم،گفت:  طی قرارداد با کارخانجات صنعتی و شرکت های استان، در صورت تمایل مددجو به این مراکز معرفی و مشغول به کار می شوند.
شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

سرگرد مهدی علی بابایی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار کار، با اشاره به برنامه‌های این نهاد در خصوص پیشگیری، درمان و صیانت از خانواده‌های معتادان، به مقوله اشتغال پرداخت و افزود: علاوه بر مباحث روانشناسی و روانشناختی مددجوها، به این مهم نیز توجه ویژه ای شده است و آموزش های تخصصی - مهارتی فنی وحرفه ای را مددجو فرا می گیرد .

وی با تاکید بر اینکه اردوگاه درمانی فرهنگی کرامت وابسته به سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) باهدف درمان، آموزش حرفه و کار و صیانت از معتادان متجاهر راه‌اندازی شده است، وجه تمایز این اردوگاه با دیگر مراکز ترک اعتیاد، را استفاده از شیوه‌های بهبودی پایدار و دین‌محور با بهره‌گیری از مربیان باتجربه باتوجه‌به اشتغال‌زایی، صیانت از معتادین و حفظ کانون خانواده معتادین عنوان کرد.

وی یادآور شد: بیشتر اقدامات معاونت اجتماعی جنبه پیگیری و گاهی درمان در سطح شهر دارد و لازم است تا آگاهی عموم مردم نسبت به این امور افزوده شود.

خاطرنشان می شود؛ این اردوگاه با ظرفیت نگهداری از ۵۰۰ نفر در کیلومتر ۱۷ جاده قدیم قم کاشان در مجموعه فرهنگی تربیتی آیت‌الله بهاءالدینی احداث شده‌است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر