بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۳۶۳
سیروس دهقان شیری روز شنبه ۲۵ فروردین اظهار کرد: طرح شناسایی و جمع آوری اتباع خارجی غیرمجاز در البرز به طور جدی در حال اجرا است و در همین راستا سال گذشته ۲۷ هزار و ۵۰۰ تبعه به کشور خود بازگردانده شدند.
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از بازگرداندن ۲۷ هزار و ۵۰۰ تبعه خارجی غیر مجاز از استان به کشور خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیروس دهقان شیری روز شنبه ۲۵ فروردین اظهار کرد: طرح شناسایی و جمع آوری اتباع خارجی غیرمجاز در البرز به طور جدی در حال اجرا است و در همین راستا سال گذشته ۲۷ هزار و ۵۰۰ تبعه به کشور خود بازگردانده شدند.

 وی افزود: بازگشت اتباع خارجی از مبادی مرزی به کشور خود امسال هم با جدیت پیگیری می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان ملی مهاجرت در زمینه ممنوعیت به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز تاکید کرد: کارفرمایانی که اقدام به جذب اتباع خارجی غیرمجاز کرده‌اند طبق قانون روزانه هشت میلیون و ۸۹۰ هزار ریال جریمه خواهند شد.

دهقان شیری با بیان اینکه طبق قانون، استخدام و بکارگیری اتباع خارجی فاقد مجوز کار در واحدهای کارگاهی ممنوع است، ادامه داد: کارفرمایانی که اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد پروانه کار را به کار گیرند برابر قانون به مجازات حبس از ۹۱ تا ۱۸۰ روز محکوم می‌شوند

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر