بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۶۳۷
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستاراخان روسیه گفت: لوتوس آستاراخان روسیه منطقه بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری واحدها و شرکت‌های مختلف اقتصادی گیلان است.
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴

به گزارش بازارکار، آکوچکیان در دیدار با استاندار گیلان اظهار کرد: لوتوس آستاراخان روسیه منطقه بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری واحدها و شرکت‌های مختلف اقتصادی گیلان است و باید از این منطقه و امتیازات آن بهره‌مند شد.

وی با اشاره به ظرفیت های منطقه آزاد انزلی افزود: در عین حال شرکت‌های بزرگ آستاراخان می توانند با استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد انزلی در آن سرمایه‌گذاری کنند ضمن اینکه این سرمایه‌گذاری‌ها باید به توسعه مناسبات راهبردی ۲ کشور کمک کند.

آکوچکیان خاطرنشان کرد: دیدارهای مختلفی از این سرای تجاری توسط مقامات اتاق بازرگانی گیلان و ایران انجام شده که امیدواریم نتایج خوبی داشته باشد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستاراخان روسیه با بیان اینکه برنامه برقراری خط هوایی مستقیم بین آستاراخان و یکی از شهرهای ایران به ویژه شمال یکی از اهداف سرکنسولگری ایران در روسیه بوده و هست، تصریح کرد: برای ایجاد این خط هوایی از هر ۲ طرف حمایت می‌شود و آمادگی هرگونه همکاری در این زمینه را داریم.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر