بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۲۷۸
نخستین جلسه شورای راهبردی و سیاستگذاری ارتباط با بخش صنعت، با حضور سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم و اعضا این شورا در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

به گزارش بازار کار، دکتر محمد رستمی روز چهارشنبه در این جلسه با اشاره به لزوم گسترش روابط و تاثیرگذاری این معاونت در بخش صنعت، بر لزوم هماهنگی و هم‌افزایی همه ظرفیت‌های موجود در استان در راستای تحقق این مهم تأکید کرد.

وی با اشاره به انتخاب شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی هرگونه اقدام برای کمک به رشد و کیفیت بخشی بخش تولید و صنعت، در راستای تحقق شعار سال را در دستور کار دارد.

در ادامه اعضای شورا نیز تجارب و الگوهای مختلفی را مطرح و موضوع و اهمیت آن را مورد تاکید قرار دادند و اهمیت پرداختن به تمامی پتانسیل های جهاددانشگاهی برای ارتباط با بخش صنعت مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

طی این جلسه مقرر شد تقسیم کار کاملی برای همکاری و هماهنگی بین اعضاء جهت دستیابی به اهداف مورد نظر تهیه گردد.

همچنین بر اساس تاکید سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم، مقرر شد جلسات این شورا به صورت منظم و منسجم در راستای رسیدن به اهداف طرح ارتباط جهاددانشگاهی با بخش صنعت تشکیل گردد و اقدامات لازم برای پیشبرد اهداف به صورت جدی پیگیری شود.

گفتنی است؛ شورای راهبری و سیاستگذاری ارتباط با صنعت با هدف اتخاذ سیاست‌های لازم برای توسعه روابط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم با بخش صنعت شکل گرفت و مهم‌ترین هدف آن بهبود و گسترش همکاری‌های این معاونت با بخش صنعت است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر