بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۴۳۷
فرماندار آستارا گفت: در شهرک صنعتی شهرستان آستارا ۴۰ واحد صنعتی وجود دارد که از این تعداد ۱۰ واحد آن غیر فعال شده بودند که هشت عدد از آنها فعال شده و تونسته اند با ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر به چرخه تولید برگردند.
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸

به گزارش بازارکار، محمدرضا شهاب زاده امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی آستارا در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مطمئنا کارگران در خط مقدم تولید ملی و صنعت کشور و تحقق شعار سال قرار دارند و باید از سوی دولت و مردم مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند.

وی افزود: مردم ایران نسبت به کشور خود و کالای ایرانی متعصب هستند و می خواهند از کالای با کیفیت و خدمات کارگر ایرانی حمایت کنند که در این راستا باید برای تولید کالای با کیفیت تلاش کنیم.

فرماندار آستارا ادامه داد: دولت وظیفه دارد تولیدکنندگان را مورد حمایت قرار بدهد و سرمایه‌گذاری‌ها را تسهیل کند تا تولیدکننده با خیالی آسوده تولید کند و نگرانی برای سرمایه‌ گذاری نداشته باشد.

شهاب زاده بیان کرد: در شهرستان آستارا ۷۰۵۲ نفر کارگر مشغول به کار و بیمه شده تامین اجتماعی داریم و به دنبال ایجاد اشتغال و رونق تولید هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در شهرک صنعتی شهرستان آستارا ۴۰ واحد صنعتی وجود دارد که از این تعداد ۱۰ واحد آن غیر فعال شده بودند که هشت عدد از آنها فعال شده و تونسته اند با ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر به چرخه تولید برگردند و ۲ واحد باقی مانده نیز به زودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر