بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۵۱۳
ایسنا-خراسان رضوی/ مدیر امور آب و فاضلاب خواف از آغاز اصلاح و بازسازی خطوط فرسوده شبکه توزیع آب شرب روستای برآباد ابن شهرستان خبر داد.
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

محسن چهکندی به ایسنا گفت: عملیات اصلاح و بازسازی ۸۰۰۰ متر از خطوط فرسوده شبکه توزیع آب شرب روستای برآباد از توابع بخش سنگان شهرستان مرزی خواف با اعتباری بالغ‌بر ۵۵ میلیارد ریال آغاز شد.

وی افزود: این طرح با استفاده از لوله‌های سایز ۶۳ تا ۳۱۵ میلی‌متری پلی‌اتیلن در مسیرهای پر اتفاق و فرسوده این روستا با مشارکت دهیاری و همکاری فرمانداری شهرستان خواف اجرا می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف ادامه داد: اجرای طرح اصلاح شبکه توزیع در این روستا باعث کاهش حوادث شبکه آب‌رسانی، مدیریت و جلوگیری از هدر رفت آب آشامیدنی در این روستا خواهد شد.

چهکندی افزود: طی یک سال گذشته، ۱۳۴ فقره اتفاق و حادثه در شبکه توزیع روستای برآباد خواف رخ داده که با تلاش تیم‌های اتفاقات و تعمیرات این بخش برطرف شده است.

وی استفاده از آب شرب برای آبیاری باغات و تأمین آب شرب دام توسط برخی مشترکان امور آب و فاضلاب خواف را یکی از چالش‌های پیش رو دانست و از شهروندان خواست برای آبیاری باغات و تأمین آب شرب حیوانات اهلی از منابع آبی دیگر استفاده کنند.

مدیر امور آبفای خواف خاطرنشان کرد: طول شبکه آب شرب روستای برآباد ۲۲ کیلومتر است و افزون بر ۵۴۰۰ نفر جمعیت به عنوان بزرگترین روستای شهرستان مرزی خواف شناخته می‌شود.

امور آب و فاضلاب شهرستان خواف، تأمین آب شرب بیش از ۳۱ هزار مشترک شهری و حدود ۲۲ هزار مشترک روستایی با ۴۲۶ کیلومتر خط انتقال و ۸۶۰ کیلومتر شبکه توزیع آب را بر عهده دارد.

شهرستان خواف با ۴ بخش، ۶ شهر و ۸۵ روستا، گسترده‌ترین شهرستان خراسان رضوی محسوب می‌شود که در ۲۷۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد مرکز این استان واقع است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر