بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۹۵۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده ۲۲ تعاونی مشکل دار در این استان تعیین تکلیف شد.
سه‌شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳

طیب جعفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی از تعاونی های مشکل دار استان که عمده آنها در حوزه مسکن بودند، ‌سال ها دچار مشکلات و مسائلی بودند که با برنامه ریزی صورت گرفته خیلی از آنها حل و فصل شد.
وی ادامه داد: خوشبختانه طی ۲ سال گذشته با تشکیل ستاد ساماندهی تعاونی های مهم و مشکل دار استان، پیگیری مشکلات این تعاونی ها به صورت فرا دستگاهی در استان در دستور کار قرا گرفت که تاکنون نتایج خوبی در پی داشته است.
جعفری افزود: برخی تعاونی ها در استان در مراجع قضایی مشکلاتی دارند یا اینکه در داخل خود تعاونی ها مسائلی به وجود آمده است که در ستاد ساماندهی تلاش ها بر این این متمرکز شد تا این مشکلات حل و فصل شود.
وی اظهار کرد: اکنون هماهنگی های خوبی در استان با دستگاه قضایی در خصوص مسائل تعاونی ها شکل گرفته و یک ادبیات واحد پیرامون این موضوع در استان به منظور حل مشکلات ایجاد شده است.
جعفری افزود: پیش از این اعضای برخی تعاونی های مشکل دار دست به تجمعاتی می زدند ولی اکنون مسائل این تعاونی ها در مسیر حل شدن قرار گرفته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در زمان حاضر هزار و ۳۰۸ شرکت تعاونی در این استان فعالیت دارند که زمینه اشتغال ۱۵ هزار و ۳۳۹ نفر در آنها فراهم شده است.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر