بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۲۸۷
استاندار قم گفت: نظارت مستقیم مردم بر بازار یکی از راهکارهای مهم و موثر در مساله تنظیم و کنترل بازار است که در حال اجرایی کردن آن در استان هستیم.
سه‌شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱

به گزارش بازار کار، سیدمحمد آقامیری عصر سه‌شنبه در سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار افزود: مردم باید این احساس مسوولیت را داشته باشند تا واحد صنفی متخلفی را مشاهده کردند آن را به سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ اعلام کنند.

وی اظهار کرد: در راستای همین موضوع طرح ناظران افتخاری یکی از مسایل مهمی است که در استان راه‌اندازی کرده‌ایم و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه http://B۲n.ir/Nazerqom در این طرح شرکت کنند.

وی ادامه داد: کنترل بازار در ایام تعطیلات همواره مورد نگرانی ما بوده و تاکید داریم که مسوولین مربوطه دقت و نظارت خود را در روزهای تعطیل افزایش دهند.

آقامیری افزود: معیشت مردم از مهمترین مسایلی است که بنده به صورت هفتگی آن را بررسی می‌کنم؛ کوچک‌ترین غفلت در این حوزه مردم را در تامین کالای مورد نیاز خود دچار مشکل می‌کند.

استاندار قم اضافه کرد: کاسبان امین طرح مهمی بود که از سال گذشته آن را اجرایی کردیم؛ یقین دارم با افزایش تعداد کاسبان امین در سطح شهر قیمت‌ها به میزان واقعی خود خواهند رسید.

پیرو مصوبه ستاد تنظیم بازار استان سال گذشته سایتی جهت شناسایی کاسبان امین عضو اتحادیه های صنفی خواروبار، بنکداران و پروتئین برای توزیع کالاهای اساسی با قیمت مصوب راه‌اندازی شده تا مردم عزیز قم بتوانند به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

بر همین اساس پیرو مصوبه ستاد تنظیم بازار استان بستری به‌منظور ثبت نام کاسبان امین فعال در محلات قم فراهم شده تا کالاهای اساسی از طریق این واحدهای صنفی بدست مصرف کننده برسد.

استاندار قم همچنین تاکید کرد: دستگاه‌های متولی در کارگروه تنظیم بازار می‌بایست در راستای حل مشکلات مردم در مسایل معیشتی متحد و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: افزایشی که در حوزه نرخ کرایه تاکسی مصوب شده مورد قبول ما نیست و این موضوع باید در معاونت اقتصادی ما مجدد مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: افزایش نرخ تاکسی در استان قم باید براساس میزان تورم صورت بگیرد؛ مگر تورم استان ۵۰ درصد است که نرخ تاکسی را به این میزان افزایش داده‌اید.

استاندار قم مطرح کرد: واقعیت این است که ما نیز نسبت به مشکلات معیشتی رانندگان تاکسی آگاه هستیم و این قول را به آنها می‌دهیم موضوع مسکن مورد نیازشان را در جلسه شورای تامین مسکن استان با جدیت بیشتر دنبال کنیم.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر