بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۴۹۷
مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:
مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اشتغال‌آفرینی باعث افزایش استقبال مخاطبان کارشناسی ارشد می‌شود.
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

علیرضا نورپوردر جلسه آموزش عالی استان لرستان که در دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: ما در وزارت علوم مشغول طرح تحول هستیم که یک طرح جامع دولت است، هر وزارتخانه به فراخور ظرفیتش اهدافی را برای خود تعریف کرده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ محور تعریف شده که قالب این ۱۰ محور درباره گسترش طرح هدفمند آموزش عالی است، ادامه داد: ما باید از همه ظرفیت‌های شهرستان و استان برای تحقق این محور‌های آموزش عالی استفاده کنیم. بی‌توجهی به آموزش، معضلاتی را ایجاد کرده است، از جمله وجود ظرفیت‌های خالی در دانشگاه‌ها که موضوعی بحرانی است. با این وجود، جامعه هدف ما، آموزش و پرورش است.

او با اشاره به فواید اشتغال‌آفرینی، گفت: این امر باعث افزایش استقبال مخاطبان کارشناسی ارشد می‌شود، این دوره دو ساله است و از همه مهم‌تر دوره پایه نیست و افراد پیش‌ساخته‌های آموزشی را در دوره کارشناسی فرا گرفته‌اند. اشتغال‌آفرینی باعث می‌شود دغدغه‌های ازدواج و مسائل شغلی تا حدی برطرف شود و برای دستیابی به شغل، کمتر به سمت دکتری بروند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر