بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۵۳۷
به میزبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ایران
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC - 2024) به میزبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای خبر داد.
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مهرداد عظیمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، گفت: این مسابقات از 23 اردیبهشت ماه به میزبانی استان گلستان آغاز می شود.

به گفته وی در این دوره از مسابقات، شرکت کنندگان در حوزه فناوری اطلاعات در 6 رشته مهارتی توسعه نرم افزارهای موبایل، تکنولوژی وب، مدیریت سیستم های تحت شبکه، راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کار، طراحی مهندس مکانیک CAD و فناوری طراحی گرافیک با هم به رقابت می پردازند. عظیمی افزود: این دوره از مسابقات با حضور شرکت کنندگان کشورهای غنا، نیجر، روسیه، قزاقستان، کره جنوبی، برزیل، بنگلادش، سنگاپور، مالزی، ژاپن، آفریقای جنوبی، ترکمنستان و ایران برگزار می شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: شرکت کنندگان بر اساس شاخص های تعيين شده از طرف دفتر مسابقات بين المللی مهارت و طبق استانداردهای بین المللی توسط مديران رشته، کارشناسان مسئول و کارشناسان داور مدعو (شامل کارشناسان درون يا برون سازمانی و کارشناسان معرفی شده از سوی برگزارکننده رويداد يا شرکای راهبردی) مورد سنجش قرار می گیرند و ارزيابی نتايج مطابق دستورالعمل نحوه ارزشيابی پروژه ها و با استفاده از فرم های سيستم ارزشيابی مسابقات (CIS)انجام می پذيرد.وی خاطرنشان ساخت: رئيس هيئت داوري، كارشناس ارشد، معاون كارشناس ارشد، سوپروايزر كارگاه، كارشناس و كارشناس مترجم و شركت كننده گروه اجرايي مسابقات جهاني را تشکیل می دهند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دیپلماسی مهارت از مهترین راهبردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است، هدف از برگزاري مسابقات بين المللي دوستانه مهارت را تبادل تجربيات به منظور ارتقاي مهارت جوانان و نيروي كار، اشاعه اطلاعات در زمينه استانداردهاي ملي مهارت، تشويق جوانان براي آموزش هاي متناسب با شغل، ترغيب در امر تبادل اطلاعات و تجارب ميان جوانان متخصص در سراسر دنيا و ... برشمرد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر