بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۲۸۵
رییس پارک علم و فناوری البرز ضمن تبریک «سال جهش تولید با مشارکت مردم» برنامه های پارک علم و فناوری البرز در سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد.
سه‌شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵

به گزارش بازارکار از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، مهندس مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز، ضمن تبریک "سال جهش تولید با مشارکت مردم" که از جانب رهبر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، تصریح کرد: پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی از سال های گذشته و با توجه به شعار های سال همواره بر افزایش تولید به ویژه تولید دانش بنیان و فناور تاکید داشته و توانسته عنوان پارک برتر در زمینه تولید دانش بنیان در میان پارک های علم و فناوری سراسر کشور را از آن خود نماید.
وی به عناوین و افتخارات ملی این پارک در سال 1402 اشاره کرد و گفت: کسب عنوان غرفه برتر در هفته پژوهش ملی در دوسال متوالی، عضویت در کمیته مالکیت فکری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،کسب رتبه برتر از لحاظ فروش داخلی و خارجی شرکت های عضو، کسب رتبه برتر در سامانه جان در میان پارک‌های علم و فناوری کشور و ... را تنها بخشی از این افتخارات عنوان کرد و بر تداوم این مسیر رشد و تعالی تاکید نمود.
رییس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به شعار سال مبنی بر "سال جهش تولید با مشارکت مردم"، تصریح کرد: موضوع شعار سال افزایش تولید است و این طلب می کند دستگاه های علمی و اجرایی استان شرکت های دانش بنیان و فناور را در سطوح مختلف از تجاری سازی تا فروش و صادرات حمایت نمایند.
وی در تشریح برنامه‌های این پارک در سال 1403 به راه اندازی چندمرکز توسعه و تولید قراردادی اشاره کرد و گفت: در مرحله اول راه اندازی مراکز توسعه و تولید قراردادی ساختمان، پتروشیمی و صنعت خودرو باهمکاری صنایع پیشران ، در مرحله دوم توسعه فعالیت‌های نهضت احیای واحدهای اقتصادی در شهرستان های استان و نیز توسعه زیرساخت‌ها و فضای فیزیکی از طریق همکاری با سایر سازمان‌ها همچون دانشگاه پیام نور و... از برنامه های پارک علم و فناوری البرز است.
مهندس عباسی تصریح کرد: همچنین واگذاری اراضی به شرکت‌ها در فازهای بعدی و پیگیری همزمان توسعه زیرساخت های لازم و راه اندازی گروه های تخصصی کسب و کارهای هوشمند(کشاورزی، صنایع غذایی، فناوری زیستی و ....) و همچنین پیگیری ایجاد نیروگاه CHP و خورشیدی در پارک افتتاح از دیگر برنامه ها و طرح های پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر