بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۸۸۳
تصاویری منتشر شده که از خفگی یک چوپان همراه با ۱۰۰ راس گوسفند در کابین تریلی حکایت دارد.
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۴

تصاویری منتشر شده که از خفگی یک چوپان همراه با ۱۰۰ راس گوسفند در کابین تریلی حکایت دارد.
این اتفاق به‌دلیل نبود روزنه ورود هوا در شهرستان تیران و کرون استان اصفهان رخ داده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی در اصفهان گفت: یک دستگاه تریلی کانتینردار از سمت بروجرد استان لرستان به سمت خمینی‌شهر اصفهان در حال انتقال ۱۴۰ راس گوسفند بود که این اتفاق افتاده است.
به گزارش بازارکار از خبرگزاری ایمنا، طی روز اخیر کلیپی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که یک چوپان و ۱۲۰ رأس گوسفند در بخش بار یک دستگاه تریلی جان باخته‌اند؛ طبق اطلاعات مندرج در فیلم، خودروی مزبور در محدوده شهرستان تیران و کرون متوقف شده بود.
منصور شیشه‌فروش، با اشاره به اینکه نیروهای گشت منابع طبیعی شهرستان تیران و کرون در هنگام گشت‌زنی با کانتینری پارک شده کنار جاده در محدوده روستای کُرد سُفلی، ورودی بخش کرون این شهرستان مواجه می‌شوند و از راننده درخواست بازگشایی محموله را می‌کنند، اظهار کرد: بار این دستگاه تریلی کانتینر دارای ۱۴۰ رأس دام بوده که براساس بررسی‌های اولیه یک چوپان به همراه حدود ۱۲۰ رأس به دلیل نداشتن تهویه هوا و گازهای منتشر به واسطه انباشت تعداد زیاد گوسفندان، تلف شدند.
وی با بیان اینکه این تریلی کانتینردار از سمت بروجرد استان لرستان به سمت خمینی‌شهر اصفهان در حال انتقال ۱۴۰ رأس گوسفند بوده که این اتفاق افتاده است، افزود: در پی رخداد این حادثه، نیروی انتظامی و عوامل تیم‌های منابع طبیعی ضمن صورت‌الجلسه جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی در روستای تیران و کرون از توابع اصفهان با رعایت موارد ایمنی و بهداشتی لاشه‌های احشام را دفع می‌کنند و ۲۰ رأس باقی‌مانده با تشکیل پرونده به نیروهای انتظامی تحویل داده می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر درباره این حادثه در حال انجام و پرونده آن به مراجع قضائی ارسال شده است.


برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر