بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۴۴۲
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

رییس پارک علم و فناوری البرز در نشست مشترک که با حضور دکتر مسعود ابراهیمی رییس سازمان تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی برگزار شد، گفت: دبیرخانه مالکیت فکری و بورسیه دانشجویی در پارک علم و فناوری البرز راه اندازی می‌شود.
دبیرخانه مالکیت فکری و بورسیه دانشجویی در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی راه اندازی می‌شود

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، مهندس مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز ضمن تبریک بهار قرآن و بهار طبیعت "سال جهش تولید با مشارکت مردم"، سال مهم و کلیدی برای پارک علم و فناوری البرز در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.

وی با تصریح این که ۳۳ موضوع مهم در حوزه‌های مختلف بویژه در ارتباط با صنعت توسط پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی دنبال می‌شود، گفت: امیدواریم با حمایت دستگاه‌های ملی و استانی بتوانیم به همه این اهداف و برنامه‌ها دست یابیم.

مهندس مهدی عباسی با اشاره به تلاش مجموعه پارک و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی، تصریح کرد: همکاران این دو مجموعه تلاش‌های فراوانی در سال ۱۴۰۲ داشتند و خوشحالیم که این تلاش‌ها از سوی مسئولان و مدیران در جهاد دانشگاهی، وزارت علوم و سایر دستگاه‌ها دیده می‌شود و نگاه حمایتی این دستگاه‌ها را به همراه دارد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر