بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۸۶۴
رئیس بنیاد نخبگان استان گلستان از صدور فراخوان جذب نخبگان در ۱۰ دستگاه اجرایی استان گلستان خبر داد.
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

عماد آیدانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه بنیاد نخبگان حمایت از نخبگان و فرهیختگان را رسالت ذاتی خود می داند، اظهار کرد: قطعا در دوره مدیریتی جدید ضمن ادامه اقدامات مثبت گذشته در تلاش خواهیم بود تا نخبگان گلستانی به جایگاه واقعی خود برسند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر فراخوان جذب نخبگان در دستگاههای اجرایی را صادر کرده ایم، افزود: به دنبال این هستیم که نخبگانی که در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی دارای اقدامات شایسته هستند و می توانند در فرآیند حل مسائل و مشکلات کشور نقش آفرینی کنند را در دستگاههای اجرایی استان جذب کنیم.
رئیس بنیاد نخبگان استان گلستان با تاکید بر اینکه افراد متقاضی می توانند با ثبت نام در سایت دانا نسبت به پر کردن فرم تقاضا متناسب با کد رشته محل های اعلام شده اقدام کنند، خاطرنشان کرد: پس از انجام فرآیند داوری مدارک و سوابق، افراد شایسته به کانون ارزیابی رفته و در این فرآیند نیز شرکت می کنند تا نهایتا در دستگاه اجرایی ثبت شده در فرم اولیه جذب شوند.
آیدانی از استقبال و حضور ۱۰ دستگاه اجرایی استان گلستان در این فراخوان خبر داد و گفت: در حال حاضر کد رشته محل ها کاملا مشخص شده و افراد متقاضی در استان گلستان می توانند نسبت به تکمیل فرم تقاضا چه در رشته محل های استان گلستان و چه سایر استانها اقدام کنند زیرا هیچ گونه محدودیتی در این حوزه وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳ هزار کد رشته محل در سطح کشور برای این فراخوان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: امیدواریم بخش عمده ای از نخبگان استان گلستان از این طریق جذب دستگاههای اجرایی شوند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر