بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۴۷۴
استاندار هرمزگان گفت: شهرک‌های صنفی در استان هرمزگان با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان ایجاد می‌شود.
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

مهدی دوستی، در نشست مدیران اتاق اصناف بندرعباس، با اشاره به اهمیت حمایت‌های بازاریان و اصناف از آرمان‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بازاریان در تمام برهه‌های حساس تاریخی در کنار انقلاب بوده‌اند و در عرصه‌های مختلف صحنه‌های بزرگی را رقم زده‌اند.

وی، با بیان اینکه دغدغه اصناف و بازاریان باید به صورت جدی پیگیری و حل شود، عنوان کرد: دستگاه‌های مختلف دولتی باید حمایت‌های لازم در زمینه‌های تامین مواد اولیه، تامین سوخت، عوارض و مالیات و توسعه شهرک‌های صنفی از بازاریان را داشته باشند.

استاندار هرمزگان با اشاره به این نکته که در مجموع در زمینه شهرک‌های صنفی عملکرد خوبی نداشتیم، خاطرنشان کرد: با ایجاد شهرک‌های صنفی این امکان به وجود می‌آید که تولید در همان شهرک ایجاد شود.

نیازمندی‌های شب عید اتحادیه‌ها بررسی شد

خلیل قاسمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان نیز در این نشست گفت: دغدغه‌های اصناف و موضوعاتی که صنف بنکداران با آن روبرو هستند در حضور استاندار مطرح شد و نیازمندی‌های کالا که اتحادیه‌هایی مثل قنادان برای شب عید دارند بررسی شد.

وی، با ذکر این نکته که دغدغه اصناف و مردم ساماندهی مشاغل مزاحم شهری است که باید برطرف شود، خاطرنشان کرد: حدود ۶۰ واحد صنفی در استان فعال بوده و ۱۴۴ اتحادیه و در مرکز استان نیز ۲۳ هزار واحد صنفی فعال هستند بطوری که امسال در حوزه اشتغال اصناف بیش از ۶ هزار شغل جدید ایجاد شده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر