بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۹۵۹
در آخرین جلسه شورای علمی و فناوری پارک‌ علم و فناوری البرز مطرح شد؛
سی و سومین جلسه شورای علمی و فناوری پارک‌ علم و فناوری البرز با حضور دکتر رضایی فر مدیرکل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و توسعه فناوری وزارت `عتف` ، دکتر فتح الهی معاون پژوهش و فناوری جهادانشگاهی ، دکتر آقا سیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی جهاد دانشگاهی، دکتر اصغری رییس سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی، مهندس علیزاده رییس هییت مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز ، دکتر انصاری معاون راهبری پارک ها و مراکز رشد سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی، مهندس عباسی رییس و معاونان و مدیران پارک‌ علم و فناوری البرز در سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی برگزار شد.
سه‌شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶

به گزارش بازارکار از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز، با ارایه گزارشی مهمترین دستاورد ها و برنامه های انجام شده این پارک را در سی و سومین جلسه شورای علمی و فناوری پارک‌ علم و فناوری البرز تشریح کرد.
  
وی در بخشی از این گزارش به حضور فعال این پارک در جشنواره ها و رویداد های ملی و استانی اشاره کرد و گفت: پارک علم و فناوری البرز به قطب تعامل علم و فناوری استان و غرب پایتخت تبدیل شده است و با هم افزایی و تعامل بخش های دولتی و خصوصی آینده خوشی پیش روی دانش آموختگان، فناوران و شرکت های دانش بنیان و فناور استان است.
    وی از استقرار ۱۲۸ شرکت دانش بنیان و فناور و خلاق در این پارک خبر داد و اعلام کرد: همانطور که در هفدهمین گردهمایی پارک‌ ها و مراکز رشد و مراکز نوآوری و شتابدهی و شعب تجاری سازی جهاد دانشگاهی که در این پارک برگزار شد، اعلام کردم، تلاش ما بر کسب رتبه سوم دانش بنیان در تعداد شرکت های دانش بنیان برای استان البرز است.
  مهندس عباسی بر توسعه و ایجاد ساختار های فناورانه اشاره و تصریح کرد: راه اندازی ساختارهای فناوری شامل مرکز نوآوری مهارت ، پردیس مواد و انرژی ، مرکز توسعه و تولید قراردادی صنایع غذایی، ساختمان و برق و ... از دیگر دستاورد های این پارک فناور است و تصویب مجوز راه اندازی مراکز نوآوری با بخش خصوصی، تصویب مجوز راه اندازی مراکز نوآوری با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی استان و مرکز نوآوری صنایع بسته بندی مواد غذایی با همکاری شرکت خصوصی صنعت کاران متحد، تصویب راه اندازی پردیس تخصصی فناوری و نوآوری با همکاری دانشگاه پیام‌نور و ... از دیگر برنامه های است که پیگیری و دنبال می شود. وی سال ۱۴۰۲ را سال توام با رونق و موفقیت برای مجموعه استان و پارک علم و فناوری البرز عنوان کرد و گفت: ورود بخش خصوصی به پارک با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد تومان، تصویب بیش از ۲۰۰میلیارد تومان تسهیلات کم بهره از محل تسهیلات تبصره های نظیر تبصره ۱۸ برای شرکت های دانش بنیان و فناور، رونمایی از ۲۰ محصول فناورانه تجاری شده توسط مسولین ملی و استانی، شبکه‌ سازی و عارضه یابی صنایع بزرگ استان البرز، شرکت در بیش از ده نمایشگاه استانی و ملی و بین المللی و برگزاری بیش از ۵۸ دوره آموزشی و مشاوره ای، پیگیری واریز درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده شرکت های مستقر و در نهایت برگزاری موثر و با شکوه گردهمایی پارک‌ ها و مراکز رشد و مراکز نوآوری و شتابدهی و شعب تجاری سازی جهاد دانشگاهی ، تنها بخشی از موفقیت های پارک علم و فناوری البرز در سال ۱۴۰۲ است.
   رییس پارک علم و فناوری البرز بر همکاری خوب مسئولان ملی و استانی با این پارک اشاره کرد و از همکاری سازنده مدیران و کارشناسان مجموعه پارک و دستگاه های مختلف و نیز متولیان علم و فناوری کشور با این مجموعه دانش بنیان و فناور تشکر نمود.
   وی در پایان به عناوین و افتخارات این پارک در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: کسب رتبه فراتر از انتظار در سامانه جان و حفظ آن تا کنون، اخذ دبیرخانه کمیته مالکیت فکری وزارت علوم تحقیقات و فناوری و انتخاب پارک البرز بعنوان میزبان چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های علم و فناوری در سال ۱۴۰۳ و ...را از افتخارات این پارک عنوان کرد.
  گفتنی است، سی و سومین جلسه شورای علمی و فناوری پارک‌ علم و فناوری البرز، مصوباتی در زمینه های مختلف از جمله توسعه ساختارهای فناورانه، واگذاری اراضی پارک به منظور اجرای فرآیندهای رسیدگی به درخواست ها ، مدل های همکاری با بخش خصوصی و طرح ها و نظارت بر اجرای مصوبات و ... با حضور اعضاء داشت.


ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر