بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۱۶۱
رییس دانشگاه صنعتی قم با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانشجویان و خانواده‌های آنان بحث اشتغال است، گفت: دانشگاه صنعتی قم در این زمینه راهبرد منسجمی را دنبال می‌کند.
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲

جلال رضایی نور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار بازارکار، به جذب فارغ التحصیلان این دانشگاه در چرخه بازار کار اشاره کرد و افزود: دانشگاه صنعتی قم، امروز به یک دانشگاه موفق در عرصه کارآفرینی و اشتغال دانشجویان تبدیل شده‌است. 

وی ادامه داد: براساس آمار اعلام شده توسط وزارت علوم، امسال دانشگاه صنعتی قم با ۸۷ درصد اشتغال فارغ التحصیلان در مقطع کارشناسی موفق به کسب رتبه سوم شده‌است.

به گفته وی؛ همچنین این دانشگاه با ۸۸ درصد اشتغال فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد موفق به کسب رتبه هفتم بین دانشگاه‌های کشور شده‌است.

وی این وضعیت را نشان دهنده بهره‌وری بالای دانشگاه صنعتی قم دانست و گفت: این دانشگاه توانسته با وجود برخی محدودیت‌ها نسبت به دانشگاه‌های بزرگ‌تر، این دستاوردهای مهم را در عرصه‌های علمی و اشتغال دانشجویان کسب کند.

وی با اشاره به اینکه در صنعت مهارت حرف اول را می‌زند، تصریح کرد: به همین دلیل تمرکز دانشجویان دانشگاه صنعتی قم بر مهارت آموزی است.

رییس دانشگاه صنعتی قم، گفت: دانشگاه صنعتی قم با برگزاری ۳۰ همایش تخصصی و رویدادهای مشترک دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با صنایع و دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۲ رتبه هشتم کشور را به خود اختصاص داده‌است.

رضایی نور؛ اختصاص رتبه پنجم به این دانشگاه در شاخص برگزاری تعداد دوره‌های مهارت افزایی در بین دانشگاه‌های کشور درسال ۱۴۰۲ با برگزاری ۳۴۵ دوره مهارت افزایی موثر را از دیگر موفقیت‌های این دانشگاه برشمرد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر