بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۲۷۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌ شرقی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: یکی از موانع و چالش‌های رشد تولید، بروکراسی پیچیده اداری است که سال‌هاست مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را رنج می‌دهد که انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی بر رفع این مشکل اهتمام ورزند.
سه‌شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰

بروکراسی پیچیده اداری، یکی از موانع رشد تولید است

به گزارش بازار کار، به نقل از روابط عمومی اانداری، محمدکلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، روز سه شنبه، 21 فروردین ماه،در اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جدید، گفت: یکی از موانع و چالش‌های رشد تولید، بروکراسی پیچیده اداری است که سال‌هاست مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را رنج می‌دهد که انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی بر رفع این مشکل اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه هدف از مصوبات کارگروه تسهیل، گره‌گشایی از مشکلات بخش خصوصی است، اعلام کرد: به همین علت باید مصوبات جلسه کارگروه تسهیل شفاف بوده و به‌صورت کامل اجرا شود.

وی اظهار کرد: برای اجرای نهایی مصوبات این کارگروه، زمان‌بندی معقولی اختصاص‌یافته و باید تا حصول به نتیجه مد نظر پیگیری شود.

کلامی، با تاکید بر ضرورت تقویت خروجی مصوبات این کارگروه با تقویت کمیته‌های کارشناسی، بررسی دقیق‌تر پرونده‌ها را در جلسات کارشناسی خواستار شد و گفت: بررسی‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که پرونده واحدهای مشکل‌دار در کارگروه تسهیل مطرح شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان با توجه‌به نام‌گذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم،باید نسبت به تدوین برنامه توسعه استان به‌صورت کارویژه تخصصی با محوریت شعار سال اقدام کنند.
 وی با اشاره به گستردگی واحدهای تولیدی در شهرستان‌های استان خواستار ایجاد خانه صنعت و معدن در شهرستان‌های صنعتی شد.

وی بیان کرد: در سال جدید برای فعال‌کردن کارگروه اقتصادی در فرمانداری‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر