بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۳۸۰
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: استان لرستان با تبدیل ۱۹ هزار و ۹۷۵ پروانه کسب کاغذی به الکترونیکی از سال گذشته تاکنون در صدر جدول رتبه بندی استان ها در حذف پروانه کسب های کاغذی قرار دارد.
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

علی محمدی روز شنبه اظهار کرد: براساس حکم تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوز‌های قدیمی و کاغذی باید به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) تبدیل و کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

وی عنوان کرد: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکار‌هایی که مجوز الکترونیکی نداشته و اطلاعاتشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

محمدی افزود: متقاضیان می‌توانند با گوشی همراه خود و ورود سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها mojavez.ir به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

وی یادآور شد: مهلت تبدیل مجوز‌های قدیمی و کاغذی به شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت ماه ذتمدید شده و از ابتدای امسال بانک‌ها و مراکز دولتی خدماتی به دارندگان مجوز‌های قدیمی ارایه نخواهند داد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر