بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۳۸۶
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم:
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: 88 درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم طی سال گذشته اجرایی شده‌ که این موضوع نشان دهنده اهتمام دستگاه‌های اجرایی برای رفع مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان است.
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹

اکبر ابدالی روز شنبه ۲۵ فروردین ماه در گفت و گو با خبرنگار بازار کار، با اشاره به برگزاری ۲۵ جلسه کارگروه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، افزود: طی سال گذشته، ۲۵۸ مصوبه در این جلسات به تصویب رسید .

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۲۷ مورد اجرا شده است و و موارد محدود باقی‌مانده نیز توسط دستگاه‌های مرتبط در دست پیگیری است.

به گفته وی؛ جلسه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار و حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، منظم و مستمر به صورت ستادی و میدانی (حضور در واحدهای تولیدی) برگزار و در آن تصمیم‌های لازم برای رفع مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران قمی، گرفته می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم در پایان تاکید کرد: موضوع افزایش تولید و اشتغال در بخش صنعت قم به طور مستمر در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رصد و برای رفع مسائل و مشکل‌های این بخش تصمیم‌گیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر