بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۴۲۷
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بروجرد گفت: بیش از ۸ هزار نفر در شهرستان مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴

عزیزاله قائدرحمت در این رابطه اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به‌عنوان یک نهاد انقلابی متولی آموزش‌های مهارتی در جامعه است که به بالغ بر ۲۰ گروه هدف همچون؛ روستاییان، جامعه معلولین، سربازان، زنان سرپرست خانوار، دانشجویان و متقاضیان مهارت‌آموزی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته یک‌میلیون و ۵۴۸ هزار و ۲۳۴ نفر ساعت آموزش مهارتی به ۸ هزار و ۶۹۸ نفر ارائه‌شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بروجرد اضافه کرد: سال گذشته ۱۷۳ هزار و ۲۰۶ نفر ساعت معادل یک هزار و ۳۷۰ نفر به سربازان در پادگان ارائه شده است.

قائدرحمت بیان کرد: سال گذشته ۴۹ هزار و ۷۶۸ نفر ساعت معادل ۲۳۷ نفر در سکونت‌گاه‌های غیررسمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در مدت یاد شده ۸۰ هزار و ۱۵۰ نفر ساعت معادل ۶۵۷ نفر در روستا‌ها آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بروجرد تصریح کرد: سال گذشته ۳۳۵ هزار و ۸۷ نفر ساعت برابر دو هزار و ۷۳ در شعب ثابت شهری و ۹۷ هزار و ۴۲۹ نفر ساعت برابر ۳۷۶ نفر در محیط کار واقعی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

قائد رحمت اظهار کرد: سال گذشته ۱۹ هزار و ۲۵۶ نفر ساعت برابر ۱۲۳ نفر در مرکز TC (معتادین بهبود یافته) و ۱۰۲ هزار و ۹۸۲ نفر ساعت معادل ۴۴۶ نفر در زندان بروجرد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۶۵۵ هزار و ۶۱۷ نفر ساعت برابر سه هزار و ۱۱۱ نفر در آموزشگاه‌های آزاد بروجرد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر