بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۴۵۹
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بر داد
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در این استان خبر داد.
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، « محمد آذرپناه» در نشست شورای برنامه ریزی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، اظهار کرد: بر اساس تعهد ایجاد شده برای استان تهران در سال ۱۴۰۲ می بایست برای ۱۵۰ هزار و ۴۸۷ نفر اشتغالزایی ایجاد و ثبت می‌شد، که این میزان تاکنون با رشد ۱۰۸ درصدی به ۱۶۱ هزار و ۹۰۱ نفر رسیده است.
 
وی افزود: این میزان اشتغال ثبت شده در سامانه رصد توسط دستگاه های اجرایی استان صورت گرفته است و از اشتغال در بخش مشاغل خانگی تا طرح‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری، آموزشی و ... را شامل می‌شود.
 
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان این که دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان فروردین ماه جاری مهلت ثبت اشتغال‌های ایجاد‌ه شده سال ۱۴۰۲را دارند، گفت: برای سال جاری نیز تعهد اشتغال استان تهران ۱۸۰ هزار و ۶۹۱ نفر است که امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم با همراهی مسئولان و کارشناسان سایر دستگاه‌های اجرایی و همچنین جلب مشارکت مردم آن را به نحو مطلوبی محقق کنیم.
 
آذر پناه همچنین به اهمیت و رویکرد تحولی پرداخت و افزود: همه ۴۷ شاخص برنامه تحول استان تهران که از سوی وزارت متبوع در حوزه های تخصصی ابلاغ شده بود، به طور کامل و ۱۰۰ درصد محقق شده اند.
 
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به نامگذاری شعار سال اشاره کرد و گفت: با مشارکت مردم و برنامه ریزی هدفمند قطعا می توانیم تولید را در استان و کشور با جهش خوبی ارتقا دهیم و این نگاه با تصمیمات کارشناسی و اقدامات سنجیده قطعا محقق خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: مردمی سازی اقتصاد باید با جدیت دنبال شود و یکی از ظرفیت هایی که وجود دارد و آن را باید ویژه دنبال کنیم، حوزه تعاون است که نیاز به توجه بیشتر و ارتقا زیر ساخت‌ها در این بخش است.


ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر