بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۴۷۰
معاون شرکت شهرک‌های صنعتی قم، با تاکید براینکه بهره‌گیری از هوش مصنوعی به معنای استفاده نکردن از نیروی انسانی نیست، گفت: صاحبان صنایع می‌توانند از این ظرفیت به منظور جبران کمبود نیروی انسانی مورد نیاز خود استفاده کنند.
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲

به گزارش بازار کار، مهدی ایلانلو روز یکشنبه در سالن جلسات اتاق بازرگانی قم در گفت‌وگو با خبرنگاران در این رابطه ضمن تاکید بر اینکه هوش مصنوعی خطری برای مشاغل و نیروهای انسانی به وجود نخواهد آورد، افزود: همواره فرصت اشتغال برای افراد جویای کار در بخش صنعت قم حفظ خواهد شد.

وی کمبود نیروی انسانی مورد نیاز را یکی از مشکلاتی بخش تولید استان عنوان کرد و ادامه داد: در همین رابطه می‌توان از ظرفیت هوش مصنوعی به نحو احسن استفاده کرد.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی قم، ترویج این ظرفیت میان صنعتگران را به عنوان راهکاری مناسب برای کاهش هزینه‌ها و ارتقا بهره‌وری دانست و ابراز امیدواری کرد که برای استفاده هرچه بیشتر از هوش مصنوعی در واحدهای تولیدی برنامه داریم .

ایلانلو، گسترش روزافزون فناوری‌های نوینی همچون هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را مورد توجه ویزه قرار داد و گفت: در تلاش هستیم تا با ارائه الگوهای موفق در این بخش، فعالان اقتصادی را به استفاده از هوش مصنوعی ترغیب کنیم.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر