بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۴۷۸
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم، گفت: جشنواره های مهارتی _ آموزشی، فرصتی برای تحول مهارت های فردی، شایستگی های شغلی و زمینه سازی مناسب برای توسعه کیفی منابع انسانی است.
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳

مسعود فلسفی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار بازار کار، از برگزاری دومین جشنواره استانی شغلی- مهارتی هنرجویان و هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان قم خبر داد.
وی با تاکید بر ایجاد انگیزه رقابت در هنرجویان به منظور معرفی توانمندی‌های مهارتی آنان گفت: این جشنواره با هدف ارتقای کیفی هنرآموزان و نیز ایجاد فرصت مناسب برای کشف و شکوفایی استعدادهای آنان با تکیه بر مهارت افزایی هر سال برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مراحل فراخوان آثار از دیماه سال گذشته تا اسفندماه ادامه داشت، ادامه داد: بیش از 22 هزار دانش آموز در مرحله نهایی این جشنواره آثار خود را ارسال کرده اند.
به گفته وی؛ سال گذشته ۴ هزار شرکت کننده در این جشنواره حضور داشتند که از این تعداد ۲۷۰ اثر به مرحله نهایی راه یافت و ۲۶ اثر نیز به مرحله استانی و توسط کارخانه ها خریداری و ۸ اثر در نمایشگاه ساخت ایران ارائه شد.

وی اضافه کرد: فرآیند ارزیابی آثار در دو سطح  نهایی و استانی،  انجام خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قم، گفت: در این رویداد از دانش آموزان دعوت شده است ایده های نوآورانه برای حل مسائل روزمره زندگی ارائه دهند. 
فلسفی نژاد، ادامه داد: پس از ارسال فراخوان و دریافت نوآوری‌ها،  این جشنواره برای به نمایش ایده های نوآورانه دانش‌آموزان در اردیبهشت ماه برپا می شود تا دانش آموزان با نمایش نسخه‌های اولیه از نوآوری خود، ایده های نوآورانه را معرفی کنند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر