بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۵۳۲
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خبر داد:
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد در دست اجراست که به مرور به چرخه تولید استان وارد خواهند شد.
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹

اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی

به گزارش بازار کار، به نقل از روابط عم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، محمدجعفر عظمایی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، روز سه شنبه 28 فروردین ماه، گفت: هم اکنون یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد در دست اجراست که به مرور به چرخه تولید استان وارد خواهند شد. 

وی افزود: مجموع تعداد طرح‌های در دست اجرای استان بالغ بر ۲ هزار و ۹۰۰ فقره است که از این تعداد یک هزار مورد دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.

عظمایی، با اشاره به تعداد کاخانه‌های راه اندازی شده در سال قبل، اظهار کرد: سال گذشته ۲۵۰ کارخانه جدید در استان راه‌اندازی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اضافه کرد: این تعداد کارخانه با حجم سرمایه‌گذاری حدود ۱۰ همت (هزار میلیارد تومان) و اشتغال مستقیم پنج هزار و ۵۰۰ نفر در استان راه‌اندازی شده است که اغلب مربوط به گروه‌های صنعتی لاستیک و پلاستیک، محصولات غذایی و آشامیدنی‌ها، ساخت مواد و محصولات شیمیائی، ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات و محصولات فلزی فابریکی است.

وی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی در راه اندازی واحدهای جدید ایجادی رتبه سوم کشور را در اختیار دارد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر