بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۵۶۵
مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: طرحهایی که از مشکلات مردم گره‌گشایی می‌کند باید در اولویت قرار گیرد و با سرعت بیشتری اجرا شود.
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸

به گزارش ایرنا، یعقوبعلی نظری روز سه‌شنبه در جریان بازدید از پروژه تعریض «پل دهرود» در مشهد افزود: با اجرای طرحهایی که شاید از نظر مالی نیازمند اعتبار زیادی نباشند، می توان در رفع مشکلات مردم گام های موثری برداشت که یکی از آنها تعریض پل دهرود در مشهد بوده است.

وی با بیان اینکه ترافیک از معضلات ساکنان منطقه دهرود در بلوار رسالت مشهد است، بیان کرد: تعریض پل دهرود تاثیر خود را در روان‌سازی ترافیک این نقطه از شهر گذاشته است.

شهردار مشهد نیز در این بازدید اظهار کرد: جاده «سیمان» یکی از مسیرهای اصلی است که خودروهای حمل سیمان کارخانه سیمان مشهد هر روز از این مسیر عبور می‌کنند.

محمدرضا قلندر افزود: در این مسیر مردم مدت زیادی در ترافیک معطل می‌شدند، آلودگی صوتی، آلودگی هوا، مصرف سوخت، اتلاف وقت مردم و تبعات وارده بر روح و روان آن ها، با اجرای طرح تعریض پل دهرود رفع شده است.

وی ادامه داد: مشابه پروژه پل دهرود نیز در جاده سرخس مشهد با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است، پل شهید «هریری و بلوار قمر بنی هاشم» نیز از پروژه های در دست اجرای این کلانشهر است که تا پایان فصل بهار به بهره برداری می رسد.

به گفته وی، امیدوارم با همت همه مدیران شهری، مردم از نعمت رفاه و آسایش در شهر برخوردار شوند.

به گزارش ایرنا، پل دهرود بر روی بلوار رسالت و "کشف رود" قرار دارد و با توجه به این که عرض این خیابان از عرض پل بیشتر بود، ترافیک شدیدی در زمان‌ تردد خودروها در این مسیر ایجاد می‌شد.

مطابق اعلام شهرداری مشهد، قرار بود از پاییز ۱۴۰۱ به مدت ۱۰ ماه یک پل و مسیر با عرض ۱۰.۵ و طول ۸۰ متر، به‌ صورت ۵۰ درصدی توسط شهرداری مشهد و دولت ساخته شود که در نهایت ساخت این پل ۲۲ فروردین امسال به بهره برداری رسید.

از جمله اهداف این طرح می‌توان به کاهش گره ترافیک چند کیلومتری و کم شدن زمان سفر در بلوار رسالت شمالی، کاهش زمان سفر ساکنان محدوده منطقه سه شهرداری به محدوده ناحیه منفصل شهری "قرقی" و شهرک "مهرگان"، افزایش ایمنی تردد و بهینه سازی معابر ترافیکی محدوده طرح و کاهش آلودگی محیط و بهبود منظر و سیمای شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان منطقه و روستاهای قرار گرفته در مسیر جاده سیمان اشاره کرد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر