بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۱۵۰
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: متوسط واریزی هر متقاضی در شهر رشت سه میلیارد ریال است.
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲

به گزارش بازارکار بهمن بابایی اظهار کرد: برای پروژه ۶۲۷ واحدی شهر رشت که با پیشرفت ۳۱ درصدی در حال اجراست ۲ بلوک بعنوان پیشرو قرار داده شد تا این واحدها به متقاضیانی که آورده های خود را طبق زمانبندی و به طور منظم واریز کرده اند، تحویل شود.

وی افزود: بنیاد مسکن استان بعنوان دستگاه متولی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و بعنوان کارگزار راه و شهرسازی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار (دو شهر رشت و بندرانزلی) عملیات احداث این واحدهای مسکونی را برعهده دارد. تامین اعتبار پروژه نهضت ملی مسکن از ۲ راه شامل آورده مردم و تسهیلات بانکی انجام می شود که طبق فاز بندی انجام شده افرادی که ی واریزی منظم تری دارند در فازهای نخست و متقاضیانی که تاکنون واریزی نداشتند در فازهای آخر قرار می گیرند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان متوسط واریزی هر متقاضی در شهر رشت را سه میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: متقاضیان نهضت ملی مسکن شهر رشت پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد ۱۸ درصد دریافت می کنند که تاکنون متوسط تسهیلات آزاد شده برای متقاضیان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان ادامه داد: پروژه ۱۹۲ واحدی شهر رشت هم در قالب ۲ بلوک ۶۰ واحدی و سه بلوک ۲۴ واحدی در دست اجراست که به تناسب پیشرفت فیزیکی به متقاضیانی که واریزی بیشتری داشتند واگذار می شود. پروژه ۱۲۰ واحدی رشت هم ۲ بلوک ۶۰ واحدی است که توسط پیمانکار دیگری حال انجام است و متقاضیانی که واریزی بیشتری داشته باشند می توانند واحدهای خود را سریعتر از سایر متقاضیان تحویل بگیرند.

بابایی درخصوص پروژه ۳۶ واحدی بندرانزلی(واحدهای ۲ خوابه ۹۰ متری) نیز گفت: این پروژه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اسکلت بندی، سربندی، دیوار چینی و نصب تاسیسات قرار دارد و بزودی نمای این پروژه انجام می‌شود، واریزی مردم در این واحدها چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است و بانک مسکن نیز بعنوان دستگاه تخصصی تاکنون ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: بانک عامل پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای رشت و بندرانزلی بانک مسکن است که تسهیلات پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی با نرخ سود ۱۸ درصد، بازپرداخت ۲۰ ساله و تنفس سه سال پرداخت می‌کند.

ایرنا

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر