بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۱۶۲
ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه گردشگری سلامت یکی از مهمترین مواردی است که می‌‍تواند باعث ارزآوری شود، گفت: امیدوارم دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این زمینه مورد حمایت قرار گیرد، خصوصا که کشورهای آسیای میانه به شدت خواهان ارتباطات عمیق‌تر با ما در حوزه گردشگری سلامت هستند.
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷

محمود محمدزاده شبستری امروز دهم اردیبهشت در نشست هم‌اندیشی مسئولین دانشگاه‌ها با فرمانده سپاه امام رضا(ع) که در مجتمع هویزه برگزار شد، با اشاره به آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای نقش‌آفرینی در تحقق شعار سال، اظهار کرد: برای نیل به هر هدفی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و... باید از تمام ظرفیت‌های دانشگاهی استفاده کرد.

وی با اشاره به اهمیت گردشگری سلامت در توسعه کشور، افزود: امسال وزیر بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان پایلوت تکلیف کرد در ساماندهی گردشگران سلامت وارد عمل شود و به این منظور سامانه سلامت گردشگری ایران طراحی شده و آماده فعالیت است، به طوریکه هیچ گردشگر سلامتی بدون ثبت در این سامانه نمی‌تواند وارد استان شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه گردشگری سلامت یکی از مهمترین مواردی است که می‌تواند باعث ارزآوری شود، عنوان کرد: ترکیه و هند از جمله کشورهایی هستند که در این حوزه سرمایه‌گذاری‌های جدی کرده‌اند. امیدوارم دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این زمینه مورد حمایت قرار گیرد، خصوصا که کشورهای آسیای میانه به شدت خواهان ارتباطات عمیق‌تر با ما در حوزه گردشگری سلامت هستند.

همچنین محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد مشهد نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه دشمن در ناآرامی‌های سال گذشته روی دانشگاه آزاد حساب باز کرده بود، گفت: اما اکنون دانشگاه آزاد مشهد در حال گذراندن بهترین دوران خود می‌باشد و این به مدد بسیج دانشجویان و اساتید محقق شده است.

وی اضافه کرد: وظیفه اول دانشگاه‌های ما توسعه مرزهای علم است که به بهترین شکل انجام می‌شود. وظیفه دوم ایجاد روحیه آرمان‌خواهی در بین دانشجویان است و استادان در این زمینه نقش بی‌بدیلی دارند. لذا بیانیه تعلیم و تربیت یکی از منشورهای مورد توجه دانشگاه آزاد در جذب و ارتقای اساتید است.

رسول نوروزی، فرمانده بسیج دانشجویی خراسان رضوی نیز در بخش دیگری از این نشست بیان کرد: عملیات وعده صادق تنها سقوط موشک بر سر اسرائیل نبود، بلکه سقوط علم انقلاب اسلامی بر سر رژیم صهیونیستی بود؛ علمی که سال‌ها تلاش کردند ما به دست نیاوریم، اما دانشگاهیان ما علم انقلابی تولید کردند تا باعث اقتدار جمهوری اسلامی شوند.

وی ادامه داد: اکنون این امر به نحو مورد نیاز در حال انجام است. این‌ها حاصل مجاهدت‌های اساتید انقلابی است. شما اساتید فرماندهان جنگ شناختی هستید و شاگردان شما افسرانی هستند که در مقابل زبده‌ترین افسران دشمن در حال جنگ اند. در حوادث سال ۱۴۰۱، عده‌ای در آمریکا برای دانشگاه‌های ایران نقش در نظر می‌گرفتند، اما اخلاص دانشجویان مسیر را طوری عوض کرد که امروز ما دور هم نشستیم و وقایع دانشگاه‌های آمریکا را تحلیل می‌کنیم.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر