بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۰۹۳۳
مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان خبر داد؛
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از تصویب ۹ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان خبر داد.
به‌گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد ساوری از تصویب ۹ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح‌ها شامل پنج اقامتگاه بوم‌گردی، سه مجتمع گردشگری و یک مرکز گردشگری ساحلی و دریایی در سطح استان با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با ایجاد زمینه اشتغال حدود ۹۰ نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسات اخیر کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.
وی با اشاره به این‌که گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر