بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۱۶۶۵
توسط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت:
طی احکامی جداگانه از سوی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، هفت انتصاب جدید در این سازمان صورت گرفت و مراسم تودیع و معارفه آن‌ها برگزار شد.
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

به گزارش بازارکار از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، "فرشاد مقیمی" طی حکمی "روح‌اله ابراهیمی" را به عنوان سرپرست معاونت فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب کرد و از زحمات "فتحعلی محمدزاده" در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر به عمل آورد.
مقیمی در حکم دیگری محمدزاده را به عنوان مشاور خود در سازمان معرفی و منصوب کرد.
همچنین "الهام اسمعیلی پور" طی حکمی از سوی معاون وزیر صمت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان "مدیر تأمین مالی و جذب سرمایه سازمان" معرفی و منصوب شد.
مدیریت تأمین مالی و جذب سرمایه در راستای تغییرات ایجاد شده در نمودار سازمانی در جهت تعریف مأموریت‌های جدید ایجاد شده است.
مدیریت نوسازی، بازسازی و بهره‌وری صنعتی سازمان نیز از دیگر مدیریت‌های جدید می‌باشد که در راستای تغییرات ایجاد شده در نمودار سازمانی و تعریف مأموریت‌های جدید ایجاد شده است و مدیرعامل سازمان طی حکمی"رامین دانش" را به عنوان سرپرست این مدیریت منصوب کرد.
دانش پیش از این، مدیر تأمین منابع مالی و سرمایه گذاری سازمان بوده است و در این سمت فعالیت داشت.
همچنین با ادغام مدیریت مناطق ویژه اقتصادی در مدیریت هماهنگی شهرک‌ها و نواحی صنعتی سازمان، "آزاده حسنی بافرانی" به عنوان سرپرست مدیریت هماهنگی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی سازمان منصوب شد.
مدیر مناطق ویژه اقتصادی سازمان "رضا شجاعی" و مدیر هماهنگی شهرک‌ها و نواحی صنعتی سازمان نیز "آزاده حسنی بافرانی" بوده است.
همچنین طی حکم دیگری و با ادغام مدیریت روابط عمومی با مدیریت حوزه مدیرعامل سازمان در راستای تغییرات ایجاد شده در نمودار سازمانی و تعریف مأموریت‌های جدید، "علی بلالی دهکردی" به عنوان سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل و روابط عمومی سازمان منصوب شد.
"همایون توفیقی" پیش از این مسئولیت سرپرستی مدیریت روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را برعهده داشته است که طی نامه ای از زحماتش در دوران تصدی این مسئولیت، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
علی بلالی دهکردی نیز پیش از صدور حکم جدید به عنوان مشاور، مدیر حوزه مدیرعامل و دبیر هیأت مدیره سازمان فعالیت داشته است که طی حکمی دیگر "رضا غلامی اوریمی" از مشاوران و معاون سابق برنامه‌ریزی سازمان به عنوان دبیر جدید هیأت مدیره معرفی و منصوب شد.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر