بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۲۰۶
معاون توسعه مدیریت منابع استانداری البرز بهمراه مدیرکل مدیریت بحران و مدیرکل اداری مالی از ظرفیت کارخانجات تولیدی هلال احمر کشور بازدید و بر ضرورت بهره گیری از آنها تاکید کرد.
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳

به گزارش بازارکار البرز از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، کاوه حدادپور در حاشیه بازدید انجام شده از کارخانجات تولیدی هلال احمر گفت: استانداری البرز تلاش می کند با تهیه لوازم امدادی ، البسه و پوشاک .چادر و پتو و جعبه های کمک های اولیه، این اقلام را در اختیار عوامل بحران قرار دهد.

وی با اشاره به تمرکز بیشتر بر تولید محصولات با کیفیت افزود: در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهت بهره مندی از توان محصولات این واحد در ارتقاء و تقویت پتانسیل اداره کل مدیریت بحران بایستی گام های اجرایی بزرگی برداشته شود.

حدادپور در پایان گفت: در هر حادثه و سانحه ای که رخ می دهد، اولین نیاز جهت امدادرسانی به شهروندان، اقلام امدادی است که وظیفه تولید آن برعهده کارخانجات تولیدی هلال احمر است، بر همین اساس تلاش می شود تا از ظرفیت این کارخانجات در تولید اقلام امدادی استفاده شود تا محصولات با کیفیت بالا تولید شود.

 

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر