بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۵۲۲
رییس پارک علم و فناوری البرز در نشست و دیدار نوروزی مشترک که با حضور دکتر مسعود ابراهیمی رییس سازمان تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی و رییس و همکاران مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک‌ علم و فناوری البرز برگزار شد، گفت: دبیرخانه مالکیت فکری و بورسیه دانشجویی در پارک علم و فناوری البرز راه اندازی می شود.
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲

به گزارش روابط عمومی پارک‌ علم و فناوری البرز، مهندس مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز ضمن تبریک بهار قرآن و بهار طبیعت "سال جهش تولید با مشارکت مردم"، سال مهم و کلیدی برای پارک علم و فناوری البرز در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.
   وی با تصریح اینکه ۳۳ موضوع مهم در حوزه های مختلف بویژه در ارتباط با صنعت توسط پارک علم و فناوری البرز دنبال می شود، گفت: امیدواریم با حمایت دستگاه های ملی و استانی بتوانیم به همه این اهداف و برنامه ها دست یابیم.
   مهندس مهدی عباسی با اشاره به تلاش مجموعه پارک و مجتمع تحقیقاتی ،تصریح کرد: همکاران این دو مجموعه تلاش های فراوانی در سال ۱۴۰۲ داشتند و خوشحالیم که این تلاش ها از سوی مسئولان و مدیران در جهاد دانشگاهی، وزارت علوم و سایر دستگاه ها دیده می شود و نگاه حمایتی این دستگاه ها را به همراه دارد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر