بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۵۸۰
دبیر کمیته اجرایی رویداد ملی بسته‌بندی و طراحی محصولات خانگی گفت: رویداد ملی بسته‌بندی و طراحی محصولات خانگی، صنایع غذایی و صنایع دستی کار خود را از شهریور سال قبل آغاز کرد و تا پایان اسفندماه ۴۷ اثر از استان‌های تهران، یزد، کرمان و ... به دبیرخانه این رویداد ارسال و ارزیابی شد.
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶

زهرا شیبانی در این رابطه اظهار کرد: رویداد ملی بسته‌بندی و طراحی محصولات خانگی در چهار محور سوغات، محصولات خانگی، گیاهان دارویی و صنایع دستی است و دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی توسط علوم و فناوری بسته‌بندی ایران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۷ اردیبهشت در خانه حاج آقا علی رفسنجان اختتامیه رویداد و اعلام نتایج برگزار می‌شود و در حوزه محصولات خانگی سه نفر و در حوزه‌های دیگر سه نفر انتخاب خواهند شد.

دبیر رویداد ملی بسته بندی و طراحی محصولات خانگی، صنایع غذایی و صنایع دستی نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه محصولات تولیدی رفسنجان از جمله پسته، مس، پته، قاووت، شیرینی‌های خانگی و دیگر محصولات همچنان به صورت بسته‌بندی سنتی ارائه می‌شود، نیازمند ایجاد یک تحول عظیم در حوزه طراحی و بسته‌بندی شکیل و زیبا با برند رفسنجان هستیم.

حلیمه نورمحمدی افزود: به همین منظور با ارگان‌های مختلف از جمله سپاه، فرمانداری، اداره میراث فرهنگی، شهرداری و دانشگاه صحبت کردیم تا رویداد ملی برگزار شود. پس از آن با انجمن علوم و فناوری بسته بندی ایران مذاکراتی انجام و قرار شد از رویداد ما حمایت کنند و نفرات برتر و برگزیده هم جزء انجمن بسته بندی ایران می‌شوند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر