بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۷۴۳
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از ثبت نام و برگزاری آزمون مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید «زین الدین» استان فارس خبر داد.
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

محسن نعمتی از ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین استان فارس خبر داد و گفت: با عنایت به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جوان سازی دولت و تشکیل دولت جوان انقلابی و با توجه به دستور موکد رئیس جمهور مبنی بر ساماندهی نیاز‌های واقعی دستگاه‌های اجرایی با جهت گیری ارتقای بهره وری منابع انسانی و ارائه خدمت مناسب به مردم استان مجوز استخدام پیمانی ۱۳۰ نفر از جوانان مومن، نخبه، انقلابی به این استان از طریق برگزاری آزمون استخدامی استانی از بین نیرو‌های بومی و واجدین شرایط برای استخدام در جایگاه‌های سازمانی اختصاصی، تخصیص یافت.

او افزود: در مرحله اول تعداد ۱۰۶ سهمیه بین ۱۰ دستگاه استان به ترتیب اداره کل جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات کشاورزی، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، شرکت برق منطقه‌ای، شرکت آب منطقه‌ای، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل راه و شهرسازی استان، اداره کل راه و شهرسازی لارستان توزیع شده است و آزمون جذب فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان به همراه دفترچه وزارت کشور منتشر خواهد شد.

نعمتی با اشاره به شرایط ثبت نام این آزمون، بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir تا تاریخ دهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام و با رعایت شرایط احراز، ثبت نام کنند. این آزمون همزمان با ۱۹ استان در سطح کشور توسط جهاد دانشگاهی در تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

بنابه گفته این مقام مسئول، کارت ورود به جلسه نیزدر تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل دریافت خواهد بود همچنین متقاضیان پس از شرکت در آزمون کتبی به میزان پنج برابر ظرفیت جهت مصاحبه تخصصی و انجام ارزیابی صلاحیت‌های عمومی و تکمیلی دعوت خواهند شد و پس از احراز شایستگی به استخدام دستگاه‌های دولتی مورد اشاره در خواهند آمد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر