بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۳۵۴
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از فعالیت یک هزار و ۲۱۳ تعاونی در استان خبر داد و گفت: تعاونی‌های فعال در استان، زمینه اشتغال ۱۶ هزار و ۲۳۱ نفر را فراهم کردند.
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، «علی نورانی» در نشست شورای توسعه تعاون با اشاره به این که تعاونی‌ها نهاد‌های رسمی حقوقی برای توسعه اقتصاد مردمی و عدالت اجتماعی هستند، گفت: تعاونی‌ها به صورت یک نهاد اقتصادی و اجتماعی، بر اساس اصول تعاون، به منظور تامین نیاز‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اعضای خود فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تعاونی‌ها با ایجاد فضای همکاری، تعامل و اشتراک دانش و منابع و تجمیع سرمایه‌های خرد، منافع جمعی اعضاء را تامین و عدالت اجتماعی اقتصادی را گسترش داده‌اند، گفت: تعاونی‌ها با توجه به چند منظوره بودن، می‌توانند با ورود به پروژه‌های شهرستان در راستای تحقق شعار سال با افزایش مشارکت مردم در اقتصاد گام مؤثری بردارند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، بیان کرد: تعاونی‌ها با ارائه خدمات متنوع از جمله تامین کالا و خدمات، تولید، بازاریابی، آموزش و پشتیبانی فنی، به توسعه کسب و کار‌های کوچک و متوسط، بهبود شرایط اقتصادی افراد و تقویت نظام تولید و توزیع کشور کمک کرده و افزایش سطح رفاه عمومی جامعه را نیز رقم می‌زنند.

وی تصریح کرد: تعاونی‌ها به عنوان یک نهاد حقوقی مستقل و رسمی، نقش مهمی در توسعه اقتصاد مردمی و گسترش عدالت اجتماعی دارند و باید با گسترش و توانمندسازی آن‌ها آحاد جامعه را در برخورداری از منافع اقتصادی استان مشارکت داد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر