بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۴۹۰
مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آخرین مهلت اعلام نیاز واحد‌های صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان در سامانه وزارت علوم را ۱۵ اردیبهشت اعلام کرد.
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، رضا نقی زاده در این خصوص گفت: با توجه به برنامه تحولی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ اردیبهشت امسال فراخوانی را برای کلیه واحد‌های صنعتی، شرکت‌های دانش بنیان و دستگاه‌های اجرایی اعلام کردیم که نیاز‌های علمی و فناوری خود را در سامانه نظام ایده‌ها و نیاز‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس parsa.nan.ac بارگذاری کنند.

وی افزود: بر اساس این اعلام نیاز‌ها دانشگاه‌ها نسبت به پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بصورت استاد محوری اقدام خواهند کرد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و ۴۹۴ استاد دانشگاه موضوع پایان نامه و رساله خود را در سامانه نظام ایده‌ها و نیاز‌های وزارت علوم انتخاب کرده اند، گفت: از این تعداد حدود ۶۰۰ دانشجوی استعداد درخشان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بصورت استاد محوری پذیرش شده‌اند.

وی از واحد‌های صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان درخواست کرد که در مهلت مقرر نیاز‌های خود را در سامانه نظام ایده‌ها و نیاز‌های وزارت علوم اعلام کنند تا بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده دانشگاه‌ها بتوانند دانشجویان استعداد درخشان را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا پذیرش کنند.

نقی زاده گفت: مکاتباتی را با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و همچنین صندوق نوآوری و شکوفایی انجام داده ایم تا از شرکت‌های دانش بنیانی که در این فرآیند مشارکت می‌کنند حمایت شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر