بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۱۷۳
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارگران را عنصر اصلی پیشرفت کشور دانست و گفت: دلیل اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان به واسطه دستان توانمند کارگران و خودکفایی اقتصادی است.
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵

به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،«سید صولت مرتضوی» در سی و پنچمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه های کار و واحد  نمونه استان خراسان رضوی اظهار کرد: کارگر از منظر دین اسلام جایگاه رفیع دارد.
 
وی، جوهره پیشرفت و تعالی را کار و تلاش عنوان کرد و افزود: کارگر از منظر مکتب پویای اسلام ابزار تولید نیست بلکه خالق تولید و محصول است.
مرتضوی گفت: نفس کار و تلاش در مکتب اسلام صاحب ارزش است.
وی، اقتصاد را زمینه ساز استقلال کشور دانست و گفت: وابستگی اقتصادی موجب وابستگی های سیاسی و انفعال کشور ها  در عرصه های بین المللی می شود.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، کار و تلاش کارگران را مانند جهاد در راه خدا دانست و گفت: دوقطبی سازی های کاذب کارگر و کارفرما غلط است. 
مرتضوی اضافه کرد: تعامل و همکاری کارگران و کارفرمایی زمینه های پیشرفت و رشد کشور را فراهم می کند.
وی گغت: دولت سیزدهم محور اقدامات خود را بهبود معیشت کارگران، تسهیل گری و مانع زادیی از مسیر تولید کافرمایان قرار داده است.
وزیر کار از رشد ۱۱۷ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم خبرداد و گفت : تهیه و ساخت مسکن کارگری در این دولت دستور کار  است.
در این همایش «محمدامین بابایی»مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گزارشی از اقدامات این اداره کل در دولت مردمی سیزدهم ارائه کرد.
در این آیین با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتخبین سی و پنچمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه های کار و واحد  نمونه استان خراسان رضوی تقدیر شدند.


ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر