بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۴۵۳
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: این ستاد از کسب و کار‌های آنلاین دارای TRL سطح ۳ یا بالاتر و مبتنی بر هوش مصنوعی تا سقف یک میلیارد تومان حمایت می‌کند.
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

به گزارش بازارکار به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، بهروز مینایی در هجدهمین رویداد رقابت‌های استارتاپی دانشگاه علم و صنعت ایران با بیان اینکه دانشگاه‌ها نقش مهمی در رشد و توسعه کسب و کار‌های استارتاپی دارند، اظهار داشت: باید فضای کارآفرینی دانشگاهی توسعه پیدا کند.
وی آمادگی ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک معاونت علمی ریاست جمهوری را برای حمایت از کسب و کار‌های آنلاین دارای TRL سطح ۳ یا بالاتر و مبتنی بر هوش مصنوعی تا سقف یک میلیارد تومان اعلام کرد.
رویداد رقابت‌های استارتاپی با حضور بنیانگذاران استارتاپ ها، دانشجویان و علاقمندان به کسب و کار با هدف شناسایی شرکت‌های خلاق، در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک، جمعی از اساتید دانشکده‌های برق، کامپیوتر و مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران، برخی مدیران فعال پژوهشی دانشگاه، مهدی مقیمی مدیر دفتر همکاری‌های علمی، صنعتی و فناوری دانشگاه علم و صنعت، علیرضا رضایی مدیر فن بازار البرز و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و نوری مدیر خانه خلاق و نوآوری ایلسا از جمله شرکت کنندگان و سخنرانان در این رویداد بودند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر