بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۳۳۸
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲


مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۱۵۰ دوره آموزشی مدیریتی، کارآفرینی و تخصصی و مهارتی برای مدیران وکارشناسان واحد‌های تولیدی و صنعتی، کارگاهی و خدماتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا صفاری در این باره اظهار کرد: این آموزش‌ها در راستای توسعه صنایع کوچک، بهبود وضعیت آموزش نیروی انسانی شاغل در واحد‌های صنعتی، اعضای خوشه‌ها و شبکه‌های کسب و کار است.
وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۳۰۰۰ نفر- ساعت دوره آموزشی مدیریتی، مهارتی، کارآفرینی و آموزش‌های مجازی با حضور دو هزارو ۶۵۰ نفر از مدیران و کارکنان واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و اعضای خوشه‌های کسب و کار در سطح استان برگزار شد.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و پرسنل واحد‌های صنعتی کوچک، افزایش کارآیی و اثربخشی در واحد‌های صنعتی، دوره‌های آموزشی در سه حوزه مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی در زمینه‌های قوانین و مقررات، بهینه سازی مصرف انرژی، توسعه منابع انسانی، دوره‌های مهارتی تخصصی، دوره‌های عملی و حین کار و ... برای واحد‌های صنعتی انجام برگزار شده است.

تاکنون بیش از دو هزارو ۱۰۰ دوره آموزشی برای سی و هفت هزار و ۸۰۰ نفر با حمایت این شرکت برای واحد‌های صنعتی برگزار شده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر