بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۴۳۸
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: امسال ایجاد چهار هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی برای دانش آموختگان معادل ۴۰ درصد از تعهد اشتغال استان هدفگذاری شده است.

به گزارش بازارکارحسین محمدی در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اولویت استان در سال جاری تمرکز بر اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی است، افزود: در این راستا متعهد شده ایم ۴۰ درصد از سهم اشتغالزایی استان به فارغ التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد.

وی ادامه داد: در این خصوص سهم تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به تفکیک مشخص شده است و عملکرد آن‌ها مورد پایش ماهانه قرار خواهد گرفت.

محمدی گفت:سال گذشته تعهد استان ایجاد ۱۴ هزار و ۶۴۹ فرصت شغلی با کمک دستگاه‌های اجرایی دولتی بود که با همراهی تمامی دستگاه‌های دولتی استان اطلاعات ۱۷ هزار و ۶۲۰ نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت شد.

وی اظهار کرد: اشتغال ایجاد شده به ۲ صورت میدانی و تلفنی در حال صحت سنجی است و تاکنون از این تعداد کد ملی ثبت شده، اشتغال ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر مورد تأیید قرار گرفته و راستی آزمایی مابقی نیز در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: این نتایج به معنای تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال سال ۱۴۰۲ است در حالیکه استان زنجان در سال گذشته بالاترین نرخ مشارکت اقتصادی کل کشور را داشت یعنی درصد بیشتری از افراد به نیروی آماده به کار اضافه شدند.

بر اساس اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سال جاری نیز ایجاد ۱۱ هزار و ۵۷ فرصت شغلی جدید در استان هدفگذاری شده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر