بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۸۲۲
مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر گفت: طرح جدید دولت بنام تکام "توانمند سازی و کارآفرینی مردم پایه" برای نخستین بار در این شهرستان آغاز شد.
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

یاسر شریفی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح تکام بعنوان سند تحول بنیادی در دولت سیزدهم به منظور توانمندسازی مردم روستا و بهره مندی از ظرفیت روستا‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای طرح جدید دولت سیزدهم با عنوان "تکام" (توانمند سازی و کارآفرینی مردم پایه) پیشرفت همه جانبه روستا، سکونت پایدار در روستا‌ها و مهاجرت معکوس به روستاها، توانمند سازی روستاییان و بالفعل ساختن ظرفیت‌های مردمی در روستا‌ها است.

شریفی با بیان اینکه قرارگاه جهادی تکام در این شهرستان به سردبیری مدیریت جهاد کشاورزی تشکیل شد بیان کرد: اولین نشست این قرارگاه با حضور مدیران ادارات دامپزشکی، تعاون رویتایی، منابع طبیعی، برق، آب و فاضلاب، رئیس انجمن صنفی کشاورزی و نماینده صندوق بیمه کشاورزی برگزار و شناخت افراد داوطلب در کارآفرینی و اشتغال از جمله مصوبات مهم این جلسه بود.

وی افزود: طرح تکام ابلاغ شده است و دهیاران و همه دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با این طرح هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی در روستا‌های این شهرستان گفت: شهرستان خرمشهر ظرفیت بسیار بالایی در حوزه زراعی و نخیلات و دامی دارد و اجرای طرح تکام در روستا‌های این شهرستان منجر به تسریع در پیشرفت همه جانبه آن‌ها خواهد شد.

شهرستان خرمشهر بیش از ۴۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی قابل کشت دارد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر