بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۲۱۱
با دستور استاندار بوشهر جهت شناسایی ظرفیت‌های اشتغال واحد‌های صنعتی بزرگ و آموزش مهارتی نیرو‌های مورد نیاز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت جی لیان چی واقع در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کرد.
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در جلسه با مدیران این شرکت گفت: هدف از این بازدیدها، اجصاء شرایط اشتغال ویژه جوانان بومی دارای مهارت است.
وی ادامه داد: در صورت نبود افراد ماهر، آماده ایم به همراه مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر مهارت‌های لازم را به نیرو‌های مورد نیاز صنایع استان آموزش دهیم.
کشاورزی بیان کرد: شرکت جی لیان جی با برخورداری ۲۸۰ نفر شاغل به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر شاغل به صورت غیر مستقیم یکی از واحد‌های پیش رو در امر اشتغال بوده است و با ایجاد خط تولید‌های جدید با تفاهم نامه سه جانبه ۲۵۰ نفر نیروی مورد نیاز این شرکت را در مراکز فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به صورت ویژه آموزش خواهیم داد.
در این بازدید که مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان حضور داشت آمادگی کامل اداره کل متبوع در خصوص آموزش نیرو‌های متخصص مورد نیاز صنایع استان در قالب تفاهم نامه منعقده با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اعلام کرد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر