بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۹۸۱
معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:
معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: در این طرح بازدید های روزانه از واحد‌های صنفی و سطح عرضه انجام می‌شود.
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

حمیدرضا طحان با اعلام این خبر افزود: در آستانه نوروز و سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، طرح بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی از ۱۵ اسفند ماه سالجاری آغاز و تا ۲۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد و گروه های کالایی و خدماتی مرسوم این ایام در این طرح مورد پایش و نظارت مستمر قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد این بازرسی ها نظر به اقتضای شرایط حساس ایام پایانی سال و با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، لزوم پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار و همچنین به منظور پوشش فعالیتهای نظارتی بر سطح مراکز فعال تجاری واقتصادی استان و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها انجام می شود.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: بالغ بر ۱۰۰ نفر در استان سمنان در قالب ۵۰ اکیپ بازرسی متشکل از بازرسان اداره کل صمت ، جهاد کشاورزی ، اتاق اصناف ، تعزیرات حکومتی ، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل میراث فرهنگی و با همکاری بسیج اصناف و ناظران افتخاری وضعیت نرخ کالا و خدمات موجود ، کمبود و فراوانی کالا و خدمات ضروری اولویت دار در سطح عرضه را بصورت ویژه و شبانه روز رصد می نمایند و عملکرد واحد‌های صنفی استان سمنان در ایام نوروز و رمضان را زیر ذره بین دارند.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان سمنان اظهار داشت ، کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تامین ، توزیع ، ارائه خدمات و قیمت ، پایش وضعیت تامین و توزیع مایحتاج عمومی متناسب با میزان تقاضا ، جلوگیری از تخلفات احتمالی ، نظارت بر مراکز نگهداری عمده کالا از مهمترین اهداف اجرای این طرح نظارتی است.

حمیدرضا طحان تأکید کرد: هم استانی ها نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه ، عدم صدور صورتحساب و .... از سوی واحد های صنفی، با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

انتهای پیام

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر