بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۱۷۲
فرماندار کهک، این شهرستان را قطب تولید کاپشن قم معرفی کرد و ازساخت مجتمع پوشاک در این شهرستان خبر داد.
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

علیرضا گلچین پور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار کار، با اشاره به آغاز ساخت این مجتمع از بهمن ماه سالجاری، این مهم را زمینه‌ساز تبدیل کهک به قطب تولید کاپشن کشورعنوان کرد.

وی با بیان اینکه هزینه ساخت این مجتمع با مشارکت تولیدکنندگان و شهرداری تامین شده، ادامه داد: مجتمع پوشاک کهک در زمینی به مساحت سه هکتار و اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

به گفته وی؛ بهره‌برداری از این طرح‌ها علاوه بر رونق اقتصاد و اشتغال این شهرستان در کاهش مهاجرت به شهر قم نیز تأثیرگذار است.

وی فعالیت بیش از 100 کارگاه در این شهرستان را مورد توجه ویژه قرار داد و گفت: ظرفیت‌های لازم آن در این شهرستان موجود است.

فرماندار کهک، اضافه کرد: یکی از رویکردهای مهم ساخت این مجتمع ایجاد بسترهای لازم جهت تبدیل این شهرستان به قطب و محور تولید کاپشن در کشور است.

کهک در فاصله ۳۰ کیلومتری مرکز شهر قم واقع شده و دو بخش مرکزی و فردو و دارای ۱۸ روستاست که ۱۰ روستای آن جزء بخش مرکزی و هشت روستا نیز جزء بخش فردو است.

جمعیت ثابت این شهرستان حدود ۴۰ هزار نفر و جمعیت شناور و متغیر آن بیش از ۸۰ هزار نفر برآورد می‌شود.

سالانه در شهر کهک، ۵۰۰ هزار کاپشن در انواع، زنانه، مردانه و بچگانه تولید می‌شود و به سفارش مستقیم مشتری‌ها در اختیارشان قرار داده می‌شود.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر