بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۴۲۱
مدیر اتحادیه کارخانجات لبنی گیلان گفت: افزایش فروش محصولات کارخانجات لبنی بر جذب نیروی جدید در این صنعت تاثیر مستقیم دارد.
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

ابراهیم آسایش در گفت و گو با خبرنگار بازار کار گیلان گفت: در حال حاضر 4کارخانه لبنیات در استان عضو اتحادیه ما هستند که میزان فروش محصولات شان به دلیل افزایش قیمت ها کاهش یافته است.

وی افزود: کارخانجات لبنی ظرفیت این را دارند که اشتغال بیشتری ایجاد کنند و تحقق این امر نیازمند کمک و حمایت مسولین و دست اندرکاران مربوطه است.

آسایش خاطر نشان کرد: وقتی بازار عرضه و تقاضا برای خرید و فروش شیر و لبنیات بهتر شود قطعا نیاز به نیروی کار بیشتر خواهد شد و خواهیم توانست برخی از جوانان جویای کار را در این صنایع مشغول به کار کنیم.

مدیر اتحادیه کارخانجات لبنی گیلان گفت: اعمال سوبسید ها می تواند راهکار مناسبی برای افزایش توان خرید مردم باشد و دوباره میزان بیشتری از لبنیات در سبد خرید خانوار قرار بگیرد.

وی با اشاره به افزایش فروشگاه های لبنیات سنتی در رشت ، تصریح کرد: مصرف لبنیات سنتی نه تنها گران از لبنیات صنعتی است ، بلکه به دلیل نداشتن دستگاه های بهداشتی سازی شیرو لبنیات ممکن است برای سلامت افراد به خصوص کودکان خطرناک باشد.

آسایش گفت: لازم است اطلاع رسانی های بیشتری در این خصوص صورت بگیرد تا مردم خرید لبنیات صنعتی را جایگزین لبنیات سنتی کنند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر