بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۶۰۵
گناباد-ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای تامین منابع مالی سرمایه در گردش ۴۰ طرح صنعتی و معدنی این شهرستان از ابتدای امسال تا کنون تخصیص یافته است.
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

هادی ایزدی روز شنبه 26اسفندماه جاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح "فروسیلیس" به عنوان بزرگترین طرح فرآوری مواد معدنی جنوب خراسان رضوی و هزار و ۶۰ میلیارد ریال به ۳۹ طرح صنعتی و معدنی دیگر در شهرستان گناباد تخصیص پیدا کرد.

وی ادامه داد: از مجموع ۸۸۰ فرصت شغلی که طی سال جاری در بخش صنعت، معدن و تجارت گناباد ایجاد شده، ۵۵۲ فرصت شغلی تاکنون در سامانه رصد ثبت گردیده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: بخش صنعت، معدن و تجارت گناباد رتبه نخست ثبت اشتغال شهرستان گناباد را در سامانه رصد به خود اختصاص داد.

ایزدی افزود: از مجموع حدود ۲ هزار فرصت شغلی گناباد که طی امسال در سامانه رصد به ثبت رسیده ، ۵۵۲ شغل مربوط به بخش صنعت، معدن و تجارت است.

۱۸۸ واحد صنعتی در زیربخشهای صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در بخش صنعت گناباد فعالیت دارند که برای راه‌اندازی آنها چهار هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و برای سه هزار و ۶۹۵ نفر به طور مستقیم و ۲ برابر این تعداد به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده‌اند.

سه شهرک و ناحیه صنعتی نیز با ۴۴۷ هکتار زمین و ۵۴ واحد فعال و ۱۱ سردخانه و انبار و سیلو در شهرستان گناباد فعال است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر